شکست زندگی







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یه دنیا دلم گرفته

ازوقتی رفتی غموغصه بوده باهام چندوقتی میشه منو نمیکشه پاهام خواهان توهم کسی دیگیم بودش که اومدبه مرورربودش تودلت کسی جا داشت +برمن من بودم واست +برغم من دیگه غرغم تو تنهایم دیگه ازاین جاتا ته دنیا تنها میرم چوب خطام پرشده جانداره دفترمن یعنی تونمیای نمیادروزای قبل باهمه میبینمت بجزخودم بگوتقصیرمن چیه که عاشق توم دل میسوزوندی میگفتی بیماری قرص خوردی میدونم بیداری بیرونی بااونی دیگه داری به اون حس  خدانفرینش میکنم نفرینم بگیره الهی روز خوش نبینه اون که میخواست منو اینجوری ببینه

وعده ما دیگه روز قیامت این روزای اخرم فقط سیامست

من که رفتنیم ولی خداهست میده جوابتویه روزهرزه پست

وقت رفتنم ندارم گلایه ای سرخاک من نمیادصدای گریه ای

میدونی چراچون همه طردم کردن سرتویکی همه منوترکم کردن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط داوود در 17:42 | |